Slican je jedan od onih proizvođača telefonskih centrala koje podržavaju integraciju s MS Outlookom. Za to koristimo TAPI protokol i na taj način dobivate sve pogodnosti unificirane komunikacije i povezivanja telefona s kontaktima iz E-maila.
Najveća prednost ovog protokola je povezivost vašeg Email klijenta s telefonskom centralom. No to nije kraj. Prema potrebi, TAPI upravljački program može integrirati podatke o pozivima iz Slican tel. centrale s drugim vanjskim aplikacijama poput CRM-a.
Dakle, kako mi danas uspostavljamo pozive direktno iz "poštanskog sandučića"
Što trebamo?
1. Slican tel. centralu s VoIP modulom (MAC, CCT, CXS)
2. Slican TAPI licencu s dodatkom za MS Outlook.
Trebate onoliko TAPI licenci kolikokorisnika će koristiti funkciju telefoniranja iz Outlooka. Ovu funkciju mogu koristiti svi korisnici tel. centrale.
Instalacija TAPI dodatka je vrlo brza i jednostavna. Sve što trebate jest Vaš broj telefona i PIN.
Koje su prednosti?
- Koristite se bazom kontakata koju već imate spremljenu u Outlooku - nije potrebno kopirati telefonske brojeve u tel. centralu.
- Ne treba dodatni program za integraciju računala i Vašeg telefona
- Svi dolazni pozivi od osobe koju imate u kontaktima popraćeni su otvaranjem poslovne kartice na zaslonu. Na taj način znate tko Vas zove, iz koje tvrtke, imate pristup bilješkama, starim porukama i dr.
- Ako neke brojeve birate često, možete kreirati listu za brz pristup tim brojevima.