Najnovije Slican API infolinije omogućavaju integraciju Slican tel. centrale s vanjskom bazom podataka. Kombinacijom informacija iz ta dva izvora, dobivamo veću produktivnost, brže ispunjavanje zadataka i bolju iskoristivost podataka iz vanjskih aplikacija poput CRM-a.
Sve što trebate je posljednja generacija Slican servera i Vaša baza podataka koja sadrži informacije o vašim korisnicima. Za potvrdu Vaših korisnika možete koristiti broj s kojeg će doći poziv, ili dodatnu provjeru možete napraviti putem PIN-a ili nekog drugog jedinstvenog broja (osobni ID, broj ugovora, broj radnog naloga...). Izbor je neograničen i ovisi o načinu Vašeg poslovanja.
Neki od primjera korištenja API infolinija:
Identifikacija pozivatelja:
Za koga je namijenjeno ovo rješenje?
-
Radi svugdje, bez obzira na veličinu Vaše tvrtke, koliko korisnika imate, koliko zaposlenika imate i u kojoj branši radite.
-
Vidno unaprijeđuje Vaš odnos s korisnikom kojemu na brz i jednostavan način možete dati potrebne informacije i kada nije potreban direktan kontakt s operaterom
-
Ovo je odlično rješenje ako Vaši korisnici često čuju signal zauzeća ili predugo čekaju na liniji.
-
S ovim alatom prije možete uslužiti važne korisnike - dodijelite im posebne PIN-ove i na taj način ih privilegirajte.
-
Zaradite dodatno tako što ćete prije uslužiti one klijente koji više plaćaju.